همایش آنلاین تخصصی کنکور حسابداری 1402

در این همایش به تمام موضوعات و دغدغه‌های اساسی متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری از قبیل کنکور حسابداری…

همایش تخصصی کنکور MBA

ویدئو همایش تخصصی کنکور MBA دریافت ویدئو ویدئو ЩЂЫЊШЇШпїЅЩЂ دانلود خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به…

همایش آنلاین آمار و احتمال 1402

ویدئو همایش‌آنلاین آمار و احتمال دریافت ویدئو ویدئو ЩЂЫЊШЇШпїЅЩЂ دانلود خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به…

همایش آنلاین تخصصی مدیریت مالی

ویدئو همایش‌آنلاین تخصصی مدیریت مالی دریافت ویدئو ویدئو ЩЂЫЊШЇШпїЅЩЂ دانلود خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به…

همایش‌آنلاین 0 تا 100 کنکور MBA

ویدئو همایش‌آنلاین 0 تا 100 کنکور MBA دریافت ویدئو ویدئو ЩЂЫЊШЇШпїЅЩЂ دانلود خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی…

ويديو و جزوه‌های رایگان ریاضی پایه

اولین گام برای مطالعه حرفه ای ریاضی عمومی ۱ و ۲ (به صورت سلف استادی یا شرکت در کلاس)، داشتن اطلاعات کلی در مورد تابع و نمودارها است. بنابراین برای کنکور ۱۴۰۳ ویدیو و جزوات تدریس ریاضی پایه (با دیدگاه ارائه مطالب مورد نیاز برای کنکور ارشد و دکتری) تهیه و به صورت رایگان در اختیار کلیه دانشجویان عزیز قرار داده شده است.

 

کلاس نکته و تست GMAT – ویژه کنکور ۱۴۰۳

این کلاس برای تدریس مطالب مورد نیاز برای آمادگی کنکور ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) ۱۴۰۲ به صورت کاملاً حرفه‌ای و منحصر به‌فرد، در نظر گرفته شده است.

کلاس درس و تست GMAT – ویژه کنکور ۱۴۰۳

این کلاس برای تدریس مطالب مورد نیاز برای آمادگی کنکور ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) ۱۴۰۲ به صورت کاملاً حرفه‌ای و منحصر به‌فرد، در نظر گرفته شده است.

ویدیوی نکته و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ – ویژه کنکور ۱۴۰۲

اين دوره منحصر به فرد، در واقع مكملی برای دوره درس و تست خواهد بود و برای بررسی حرفه ای نکات مهم و کلیدی در قالب حل تستهای کنکور و بالا بردن مهارت تست زنی و افزايش سرعت تجزيه و تحليل و حل مساله و ایجاد ساختار ذهنی مناسب در برخورد با تستهای کنکور تنظيم شده و برای دانشجویان کلیه رشته ها ( مدیریت کسب و کار MBA ، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، نقشه برداری، علوم کامپیوتر، ریاضی، ژئوفیزیک، معدن، مهندسی پزشکی، فناوری نانو و …….) مفید است و سوالات حل شده در آن هیچ اشتراکی با کلاسهای درس و تست نخواهند داشت.

ویدیوی درس و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ – ویژه کنکور ۱۴۰۲

این کلاس برای تدریس مطالب مورد نیاز برای آمادگی کنکور ارشد و دکتری برای کلیه رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی (مدیریت کسب و کار (MBA)، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، نقشه‌برداری، علوم کامپیوتر، ریاضی، ژئوفیزیک، معدن، مهندسی پزشکی، فناوری نانو و …….) به صورت کاملاً حرفه‌ای و منحصر به‌فرد، در نظر گرفته شده است.