وبینار صفر تا صد مدیریت بازاریابی ویژه ارشد و دکتری 1404
یکی از دغدغههای داوطلبان کنکور ارشد و دکتری مدیریت، نحوه شروع مسیر کنکور مدیریت است. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل ر رشته بازاریابی در مقاطع ارشد و دکتری را دارند ابهاماتی در خصوص چگونگی مطالعه درس مدیریت بازاریابی، منابع، بودجه بندی و فصول مهم این درس دارند. در این وبینار آقای مسعود جباری، دانشجوی دکتری مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران، به بررسی این ابهامات و چالشها میپردازد تا در ابتدای مسیر، شفاف تر قدم بردارید. مباحثی که در این وبینار مطرح میشود:
سرفصلهای وبینار:
- بررسی اهمیت درس بازاریابی در کنکور
- بررسی مسیر مطالعه بهینه درس بازاریابی
- بررسی منابع مطالعاتی درس
- بودجه بندی و فصول مهم
- بررسی کارنامه و درصدهای رتبههای برتر
- نحوه مرور و خلاصه نویسی اصولی
دانلود فایل های کلاس
ویدیوی وبینار ویدئو
با حضور :
مسعود جباری
دانشجوی دکتری بازاریابی دانشگاه تهران
برنامه زمانی
وبینار | مدت | زمان برگزاری | صفر تا صد مدیریت بازاریابی | 2 ساعت | سهشنبه 2مرداد ساعت 18 |
---|
نیازمندیهای شرکت در کلاس آنلاین
یک سیستم کامپیوتر یا لپتاپ با ویندوز ۸ به بالا
و یا یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت
اینترنت با سرعت مناسب
(حداقل 512 کیلوبایت بر ثانیه)
نحوه برگزاری
- این وبینار به صورت آنلاین برگزار میشود و شما از هر جای ایران که باشید، میتوانید در آن شرکت کنید.
مخاطبان دوره
داوطلبان کنکور ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی
نیاز به مشاوره دارید؟
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
وبینار صفر تا صد مطالعه مدیریت ریسک 1403
مدیریت سرمایهگذاری و ریسک با ۱۵ سوال و ضریب ۴، نقش اصلی را در رتبه داوطلبان ارشد و دکتری مالی…
وبینار صفر تا صد مطالعه تئوریهای مدیریت 1403
تئوریهای مدیریت با ۲۵ سوال در کنکور ارشد و ۲۰ سوال در کنکور دکتری مدیریت، از مهمترین درسها برای کسب…
وبینار مدیریت تمرکز و استرس این روزها در مسیر کنکور
رسیدن به هر هدفی مستلزم داشتن انگیزه و تمرکز کافی است. بدون تمرکز ممکن است محرکهای فرعی باعث دور شدن…
نظرات
رایگان!