وبینار مصاحبه دکتری ۱۴۰۴ (قسمت اول)
یکی از دغدغههای داوطلبان کنکور دکتری پس از انتخاب رشته، موفقیت در مصاحبه کنکور دکتری و قبول شدن در دانشگاه مورد نظرشان است. در این وبینار آقای مسعود جباری، دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران، به توضیح درمورد راه و روشها و عوامل موثر بر موفقیت در مصاحبه دکتری میپردازند. مباحثی که در این وبینار مطرح میشود شامل : نحوه امتیاز بندی مصاحبه دکتری، پاسخگویی به سوالات و ابهامات درباره مصاحبه دکتری، ارائه نکات کاربردی برای موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری، چالشهای مصاحبه دکتری و … است.
سرفصلهای وبینار:
- نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری
- سوالات متداول مصاحبه دکتری
- نکات کاربردی برای موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری
- چالشهای مصاحبه دکتری
- انتقال تجربیات در خصوص مصاحبه دانشگاه های برتر (مختص رشته مدیریت)
- پرسش و پاسخ داوطلبان
- تهیه طرح پژوهشی
دانلود فایل های کلاس
ویدیوی وبینار ویدئو
با حضور :
مسعود جباری
دانشجوی دکتری بازاریابی دانشگاه تهران
برنامه زمانی
وبینار | مدت | زمان برگزاری | تکنیکهای موفقیت در مصاحبه دکتری | ۲ ساعت | دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ |
|---|
نیازمندیهای شرکت در کلاس آنلاین
یک سیستم کامپیوتر یا لپتاپ با ویندوز ۸ به بالا
و یا یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت
اینترنت با سرعت مناسب
(حداقل ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه)
نحوه برگزاری
- این وبینار به صورت آنلاین برگزار میشود و شما از هر جای ایران که باشید، میتوانید در آن شرکت کنید.
مخاطبان دوره
داوطلبان کنکور دکتری کلیه رشتهها
نیاز به مشاوره دارید؟
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
۴مرحله آزمون آزمایشی جامع ارشد مدیریت ۱۴۰۵
جلسه کنکور همیشه چالشهای خاص خود را دارد که ممکن برای شما دردسر جدی ایجاد کنند و حتی مانع از کسب یک نتیجه مطلوب شوند! راه حل غلبه بر این چالشها، کسب تجربه است تا به خوبی بتوانید آنها را مدیریت کنید. بهترین راهکار، شبیهسازی فضای کنکور با شرکت در آزمون آزمایشی ارشد مدیریت است تا چالشهای احتمالی را تجربه کنید و استراتژی آزمون متناسب با خود را پیدا کنید.
بسته الماس ارشد مدیریت بازرگانی ۱۴۰۳ – تابستان
پکیج کلاسهای درسنامه ارشد مدیریت بازرگانی شامل درسهای زبان، مدیریت در اسلام، ریاضی، آمار، تئوری مدیریت، اقتصاد خرد و کلان و بازاریابی است که با حضور برترین اساتید مدیریت کشور برگزار میشود. مجموع زمان این کلاسها به بیش از ۳۳۰ ساعت میرسد که زمان بسیار مناسبی برای کس تسلط کامل نکات مهم تمامی این دروس است که اگر داوطلبان قصد پیشروی به صورت خودخوان را داشته باشند، نیاز به صرف زمانی حداقل دو برابر آن دارند.
بسته الماس دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۳ – تابستان
پکیج کلاسهای درسنامه دکتری مدیریت بازرگانی ۱۴۰۳ نگاره شامل درسهای زبان، ریاضی، آمار، استعداد تحصیلی، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت اسلامی و تئوریهای مدیریت است که مجموع زمان این کلاسها به بیش از ۲۹۵ ساعت میرسد که تمامی جوانب لازم برای موفقیت را پوشش میدهد.
نظرات
رایگان!