
کلاس بازارها و نهادهای مالی دکتری مدیریت ۱۴۰۵
درس بازارها و نهادهای مالی از دروس تخصصی کنکور دکتری رشته مدیریت مالی است که دارای ۱۵ سوال و ضریب ۵ است و از نقش بسیار پررنگی در رتبه شما ایفا میکند. این درس مهمترین و سختترین درس کنکور مدیریت مالی است! برای سوالات این درس در کنکورهای سالهای اخیر نمیتوان چارچوب خاصی در نظر گرفت و امکان طرح سوالات غیرمنتظره زیادی وجود دارد؛ پس باید تمام مطالب این درس و حتی فراتر از منابع رایج را به خوبی مطالعه کرد و عمیقاً درک کرد و با حفظ صرف فرمولها و جدولها نمیتوان به درصد مناسبی دست یافت. طبیعتاً حذف درس و حتی حذف مباحث اثرات بسیار مخربی روی نتیجه شما داشته و به طور کامل از کورس رقابت خارج خواهید شد.
بهترین منابع درس بازارها و نهادهای مالی
- بازارها و نهادهای مالی ساندرز؛ انتشارات دانشگاه تهران
- بازارها و نهادهای مالی فردریک میشکین؛ انتشارات بورس (دوجلدی)
- نهادهای مالی راهنمای قانون بازار اوراق بهادار/ گروه مولفین؛ انتشارات سازمان بورس
- مدیریت مالی پیشرفته با رویکرد کاربردی آسوات دموداران؛ انتشارات نص (فصول ۱،۲،۳،۴،۷،۸،۹،۱۲ و ضمیمه شماره ۴)
- دانش مالی رفتاری و مدیریت دارایی میشل پمپین؛ انتشارات کیهان
- بازارها و نهادهای مالی محمد شبانی؛ انتشارات سمت
ضرورت شرکت در کلاس بازارها و نهادهای مالی
با توجه به حذف درس استعداد و افزایش ضریب دروس تخصصی از ۴ به ۵، ثبت نام این درس رو به شما پیشنهاد میکنیم.
لازم به ذکر است جلسات آنلاین کلاس بازارها و نهادهای مالی نگاره، توسط دکتر غزاله هاشمی، رتبه ۲ ارشد مالی و رتبه ۱۲ دکتری مالی برگزار شده و شما میتوانید به پرسش و پاسخ و حل تمام ابهامات و سوالات خود بپردازید.
روش ارائه مطالب
- پس از اتمام جلسات، فایل جزوه دستنویس استاد روی پنل دانشجویان قرار خواهد گرفت.
- فایل تصویری ضبط شده کلاسهای آنلاین (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۲۴ ساعت پس از برگزاری هر جلسه از کلاس در داشبورد دانشجوها قرار داده میشود. بنابراین اگر جلسات کلاس را از دست دادید، به فیلم و اطلاعات کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.
سرفصلهای کلاس بازارها و نهادهای مالی نگاره
مقدمه
معماری نظام مالی
ترازنامه نهادهای مالی
منطق اقتصادی واسطهگری مالی
قراردادهای مالی، طراحی اوراق بهادار و ورشکستگی
ریسک واسطهگرهای مالی
تنظیمگری مالی
رقابت، سرایت و بحرانهای مالی
نهادهای مالی و اقتصاد کلان
برنامه زمانی
درس | مقطع | رشته | تعداد ساعت | زمان برگزاری | تاریخ شروع |
---|---|---|---|---|---|
بازارها و نهادهای مالی | دکتری | مدیریت | ۳۰ | یکشنبه ۱۷ تا ۲۰ | یکشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۷ تا ۲۰ |
ویژگیهای دوره
- قابلیت مشاهده بازپخشهای کلاس آنلاین با حداکثر کیفیت صوتی و تصویری
- قابلیت مشاهده بازپخشهای کلاسهای آنلاین به دفعات نامحدود تا روز کنکور
- بارگذاری بازپخشها حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از پایان کلاس
- وجود فضای تعاملی برای پرسش و پاسخ با استاد به صورت متنی یا صوتی
- پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات علمی دانشجویان در طول دوره بین جلسات
- پشتیبانی فنی دسترسی به کلاس، نرمافزارهای مورد نیاز، دسترسی به فایلها و ...
- امکان پرداخت اقساطی
نیازمندیهای شرکت در کلاس آنلاین
یک سیستم کامپیوتر یا لپتاپ با ویندوز ۸ به بالا
و یا یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت
اینترنت با سرعت مناسب
(حداقل ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه)
نحوه برگزاری
- کلاس بازارها و نهادهای مالی به صورت مجازی برگزار میشود و شما از هر جای ایران که باشید، میتوانید در کلاس شرکت کنید.
مخاطبان دوره
داوطلبان آزمون دکتری مدیریت مالی
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
کلاس آنلاین آمار دکتری مدیریت ۱۴۰۵
آمار از دروس تخصصی کنکور دکتری مدیریت تمام گرایشها بوده و با ضریب ۵، نقش مهمی در کسب نتیجه مطلوب دارد. علاوه بر کنکور، درک آماری نقش مهمی در فرآیند پژوهش و رساله شما خواهد داشت. با توجه به محدودیت زمان داوطلبان دکتری برای مطالعه، منطقیترین گزینه شرکت در کلاس آنلاین آمار دکتری مدیریت استاد طورانی است.
کلاس آنلاین زبان دکتری حسابداری ۱۴۰۵
زبان دکتری حسابداری علی رغم داشتن ضریب ۱، میتواند برگ برنده شما باشد و در کنار درصد مناسب دروس تخصصی، در کسب رتبه عالی بسیار موثر باشد. به علت گستردگی مباحث زبان، شرکت در کلاس آنلاین زبان دکتری حسابداری ۱۴۰۵ میتواند به شما برنامه و چارچوب مطالعاتی لازم را بدهد و به درصد مناسبی از این درس برسید. همچنین اهمیت زبان انگلیسی در مقطع دکتری، بر هیچ شخصی پوشیده نیست.
وبینار مصاحبه دکتری ۱۴۰۴ (قسمت دوم)
یکی از دغدغههای داوطلبان کنکور دکتری پس از انتخاب رشته، موفقیت در مصاحبه کنکور دکتری و قبول شدن در دانشگاه مورد نظرشان است. در این وبینار آقای مسعود جباری، دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران، به توضیح درمورد راه و روشها و عوامل موثر بر موفقیت در مصاحبه دکتری میپردازند. مباحثی که در این وبینار مطرح میشود شامل : نحوه امتیاز بندی مصاحبه دکتری، پاسخگویی به سوالات و ابهامات درباره مصاحبه دکتری، ارائه نکات کاربردی برای موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری، چالشهای مصاحبه دکتری و … است.
نظرات
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان قیمت اصلی ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.
